Kalitatea herri administrazioan
Gaur egun, kalitatea herri kudeaketaren muina bihurtu da zalantzarik gabe. Lan eta Gizarte Ekonomia Ministerioak gure gizartearen maila ekonomiko eta sozialak hobetzeko konpromisoa hartu du, bai bere zerbitzuen ezaugarriengatik, bai bere unitateek betetzen dituzten eginkizunengatik, eta zeregin garrantzitsua izan du Estatuko Administrazio Orokorraren hobekuntza-planetan jasotako kalitate-ekintzetan.
Nabarmentzekoak dira, besteak beste, herritar eta enpresaburuekiko harremanetan izan dituzten ondorio positiboak, zerbitzu publikoetarako irisgarritasunaren arloan lortutako emaitzak, izapidetze eta itxaron-denborak murriztea, prozedurak sinplifikatzea, funtsezkoak ez diren izapideak kentzea eta administrazio elektronikoa bultzatzea.
Alde horretatik, Gizarte Segurantzako Institutu Nazionalaren, Gizarte Segurantzako Diruzaintza Nagusiaren, Itsasoko Gizarte Institutuaren eta Suitzako Enplegu eta Gizarte Segurantza Sailaren unitateek lortutako sariak eta aintzatespenak nabarmendu behar dira.
Estatuko Administrazio Orokorrean Kalitatea Hobetzeko Esparru Orokorra ezartzen duen uztailaren 29ko 951/2005 Errege Dekretuak diseinatutako ingurune berrian, Saileko Idazkariordetzak 2006ko otsailaren 23ko Instrukzioa eman du, Lan eta Gizarte Ekonomiako Ministerioaren esparruan zerbitzu publikoen kalitatea hobetzeko programa eta jarduerei buruzkoa, arau horretan ezarritako helburuak eta hobekuntza-helburuak zehazten dituzten programen garapena errazteko eta bultzatzeko.