Al Ministeri utilitzem galetes de diferents tipus, algunes són opcionals. Pot configurar cada tipus de galeta al dispositiu i el seu ús específic. Si rebutges les galetes opcionals, només s'utilitzaran les galetes necessàries i obligatòries perquè el lloc web funcioni correctament.
Política de galetes.
Vostè pot optar per excloure alguns tipus de galetes. Pot fer clic a les diferents opcions que apareixen a l'esquerra d'aquesta finestra i canviar la configuració predeterminada. Ha de tenir en compte que si bloqueja alguns tipus de galetes l'ús del lloc es pot veure afectat, a més d'alguns serveis que podem oferir a través de la nostra web.
×
Galetes estrictament necessàries
Aquestes galetes són perquè la web funcioni i no es poden deshabilitar. De forma general, només s'utilitzen en accions com quan sol·licita serveis, estableix preferències de privacitat, inicia sessió o completa formularis.
Galetes analítiques
Es fan servir per analitzar el comportament en visitar les pàgines web del portal per a una millor experiència. Recopilen informació estadística anònima sobre l’ús del servei. Si desactiva aquestes galetes, no tindrem informació sobre quan va visitar el nostre lloc web.
Galetes de Google Analytics
Es fan servir amb finalitats analítiques, ajuden a recollir dades que permeten als serveis entendre com interactua amb un servei en particular. Aquesta informació es fa servir per millorar el contingut dels serveis i les seves funcions, i així oferir-li una millor experiència.
Si les desactiva:
No podrem accedir a les dades estadístiques de navegació dels usuaris, cosa que no podrà permetre'ns millorar i oferir contingut i funcionalitats que es tradueixin en servir-los una millor experiència de navegació.
DesactivadesActivades
Galetes de Siteimprove
Es fan servir amb finalitats analítiques, ajuden a recollir dades que permeten als serveis entendre com interactua amb un servei en particular. Aquesta informació es fa servir per millorar el contingut dels serveis i les seves funcions, i així oferir-li una millor experiència.
Si les desactiva:
No podrem accedir a les dades estadístiques de navegació dels usuaris, cosa que no podrà permetre'ns millorar i oferir contingut i funcionalitats que es tradueixin en servir-los una millor experiència de navegació.
DesactivadesActivades
Galetes de Twitter
Aquestes galetes li brinden una experiència millor, més ràpida i segura a Twitter. Manté la sessió oberta a Twitter, guarden les seves preferències i comprenen com interactua amb els nostres serveis i on podem millorar.
Si les desactiva:
No podreu utilitzar l'aplicació mentre es troba navegant per la nostra web. De la mateixa manera, no podrà compartir ni comentar cap de les publicacions subjectes a Twitter que estiguin dins de la nostra pàgina web.
DesactivadesActivades
Galetes de Youtube
Les galetes de Youtube s'utilitzen perquè pugueu visualitzar els vídeos que estan allotjats a la nostra pàgina web d'una manera ràpida i eficaç.
Si les desactiva:
No podrà visualitzar els vídeos que s'allotgen a la nostra pàgina web
El Capítol IV del RD 951/2005, de 29 de juliol pel qual s’estableix el marc general per la millora de la qualitat a l’Administració General de l’Estat, recull el programa de queixes i suggeriments, on s’estableix que els òrgans i organismes de l’Administració General de l’Estat han d’oferir als ciutadans mitjans per a presentar-hi queixes i suggeriments.
Finalitat
Mitjançant aquest procediment es podran presentar les queixes, iniciatives i/o suggeriments que els ciutadans estimin convenients sobre el funcionament de les Unitats del Ministeri.
Les queixes formulades no tindran en cap cas la qualificació de recurs administratiu ni la seva interposició paralitzarà els terminis establerts a la normativa vigent.
La presentació d’una queixa no condiciona, de cap manera, l’exercici de les restants accions o drets que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguin exercitar les persones que figurin en el mateix com a interessats.
Qui pot presentar-ho
Tots els ciutadans que ho considerin oportú, mitjançant emplenament del formulari a aquest efecte, o mitjançant un escrit que expressi la queixa o suggeriment, per deixar constància de la seva insatisfacció amb els serveis prestats i també de les iniciatives o suggeriments que estimin convenients per a la millora dels serveis competència del Departament.
Unitat responsable
La Unitat afectada per la queixa o suggeriment.
Termini de resposta
La Unitat afectada haurà d'informar el ciutadà en el termini de 20 dies, previs els aclariments que estimi oportú demanar-ne, de les actuacions realitzades i de les mesures, si escau, adoptades. Si transcorregut el termini no s'ha obtingut cap resposta, l'interessat es podrà adreçar a la Sub. Gral. de Recursos Humans e Inspecció General de Serveis, a la Sectorial corresponent (Inspecció de Servei del Servei Públic d'Ocupació Estatal) a fi de conèixer els motius que han originat la manca de contestació i exigir les oportunes responsabilitats.
Emplenant el formulari de queixes i suggeriments que es pot descarregar en aquesta pàgina (per a la presentació posterior de manera presencial o per correu postal), estant també disponible als Registres Generals i auxiliars de recepció o sortida de documents i, en tot cas, a les oficines d'informació i atenció al ciutadà, tant a Serveis Centrals com a Perifèrics del Departament.
Realitzar un escrit signat per l'interessat, exposar l'objecte de la seva queixa o suggeriment, on es farà constar el seu nom i cognoms, telèfon, domicili, i si és el cas, adreça de correu electrònic per poder-li remetre la contestació, si així ho indica.
Tant el formulari com l'escrit es poden presentar a qualsevol registre públic o l’oficina d'atenció al ciutadà.
Al Formulari que s'inclou en aquest apartat, un cop polsat, es podran obtenir tantes còpies en blanc com estimi oportú per al seu emplenament posterior de forma manual o escriure les dades requerides i seguidament obtenir el nombre de còpies desitjat (es recomana l'obtenció de dues còpies perquè una sigui segellada a l'oficina de presentació).
Per a assumptes relacionats amb el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) i el Fons de Garantia Salarial (FOGASA) s'han de dirigir a les seus electròniques d'aquests organismes:
Pot presentar electrònicament el suggeriment o queixa completant el formulari al qual s'accedeix des d'aquesta pàgina. Se us demanarà que se n'identifiqui i signi digitalment el contingut d'acord amb els requisits establerts per a l'accés a la Seu Electrònica.
Si al formulari tria com a mitjà de contestació el correu postal o correu electrònic, la Unitat responsable de la gestió i donar resposta a la queixa, respondrà pel mitjà elegit.