No Ministerio utilizamos cookies de diferentes tipos, algunhas delas son opcionais. Pode configurar cada tipo de cookie no seu dispositivo e tamén o seu uso específico. Se rexeitas as cookies opcionais, só se utilizarán as cookies necesarias e obrigatorias para que o sitio web funcione correctamente.
Política de Cookies.
Pode optar por excluír algúns tipos de cookies. Pode facer clic nas diferentes opcións que aparecen á esquerda desta xanela e cambiar a nosa configuración predeterminada. Teña en conta que se bloquea algúns tipos de cookies o uso do sitio pode verse afectado, ademais dalgúns servizos que podemos ofrecerlle a través da nosa web.
×
Cookies estritamente necesarias
Estas cookies son para que a web funcione e non se poden deshabilitar. De forma xeral, só se empregan en accións como cando solicita servizos, establece preferencias de privacidade, inicia sesión ou completa formularios.
Cookies analíticas
Empréganse para analizar o comportamento ao visitar as páxinas web do portal para unha mellor experiencia. Recompilan información estatística anónima sobre o uso do servizo. Se desactiva estas cookies, non teremos información sobre cando visitou o noso sitio web.
Cookies de Google Analytics
Úsanse con fins analíticos, axudan a recopilar datos que permiten aos servizos entender como interactúa cun servizo en particular. Esta información úsase para mellorar o contido dos servizos e as súas funcións, e así ofrecerlle unha mellor experiencia.
Se as desactiva:
Non poderemos acceder aos datos estatísticos de navegación dos usuarios, o que non poderá permitirnos mellorar e ofrecerlles contido e funcionalidades que se traduzan en servirlles unha mellor experiencia de navegación.
DesactivadasActivadas
Cookies de Siteimprove.
Úsanse con fins analíticos, axudan a recopilar datos que permiten aos servizos entender como interactúa cun servizo en particular. Esta información úsase para mellorar o contido dos servizos e as súas funcións, e así ofrecerlle unha mellor experiencia.
Se as desactiva:
Non poderemos acceder aos datos estatísticos de navegación dos usuarios, o que non poderá permitirnos mellorar e ofrecerlles contido e funcionalidades que se traduzan en servirlles unha mellor experiencia de navegación.
DesactivadasActivadas
Cookies de Twitter
Estas cookies ofrécenlle unha experiencia mellor, máis rápida e segura en Twitter. Manteñen a súa sesión aberta en Twitter, gardan as súas preferencias e comprenden como interactúa cos nosos servizos e onde podemos mellorar.
Se as desactiva:
Non poderá usar a aplicación mentres estea a navegar pola nosa web. De igual xeito, non poderá compartir nin comentar ningunha das publicacións suxeitas a Twitter que estean dentro da nosa páxina web.
DesactivadasActivadas
Cookies de Youtube.
As cookies de Youtube empréganse para que vostede poida visualizar os vídeos que están aloxados na nosa páxina web dunha maneira rápida e eficaz.
Se as desactiva:
Non poderá visualizar os vídeos que se aloxan na nosa páxina web
O Capítulo IV do RD 951/2005, do 29 de xullo polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado, recolle o programa de queixas e suxestións, no que se establece que os órganos e organismos da Administración Xeral do Estado deben ofrecer aos cidadáns medios para presentar ante eles queixas e suxestións.
Finalidade
A través deste procedemento poderán presentarse as queixas, iniciativas e/ou suxestións que os cidadáns estimen convenientes sobre o funcionamento das Unidades do Ministerio.
As queixas formuladas non terán en ningún caso a cualificación de recurso administrativo nin a súa interposición paralizará os prazos establecidos na normativa vixente.
A presentación dunha queixa non condiciona, de ningún xeito, o exercicio das restantes accións ou dereitos que, de conformidade coa normativa reguladora de cada procedemento, poidan exercitar os que figuren nel como interesados.
Quen o pode presentar
Todos os cidadáns que o consideren oportuno, cubrindo o formulario ao efecto, ou a través dun escrito que exprese a queixa ou suxestión, para deixar constancia da súa insatisfacción cos servizos prestados e tamén das iniciativas ou suxestións que estimen convenientes para a mellora dos servizos competencia do Departamento.
Unidade responsable
A Unidade afectada pola queixa ou suxestión.
Prazo de contestación
A Unidade afectada deberá informar o cidadán no prazo de 20 días, previas as aclaracións que estime oportuno solicitar do mesmo, das actuacións realizadas e das medidas, no seu caso, adoptadas. Se transcorrido o prazo non se obtivo ningunha resposta, o interesado poderá dirixirse á Sub. Xral. de Recursos Humanos e Inspección Xeral de Servizos, ou á Sectorial correspondente (Inspección de Servizo do do Servizo Público de Emprego Estatal) a fin de coñecer os motivos que orixinaron a falta de contestación e esixir as oportunas responsabilidades.
Cubrindo o formulario de queixas e suxestións que se pode descargar nesta páxina (para a súa presentación posterior de maneira presencial ou por correo postal), estando tamén dispoñible nos Rexistros Xerais e auxiliares de recepción ou saída de documentos e, en todo caso, nas oficinas de información e atención ao cidadán, tanto en Servizos Centrais como Periféricos do Departamento.
Realizando un escrito asinado pola persoa interesada, expondo o obxecto da súa queixa ou suxestión, onde se fará constar o seu nome e apelidos, teléfono, domicilio, e no seu caso, dirección de correo electrónico para poder remitirlle a súa contestación, se así o indica.
Tanto o formulario como o escrito pódense presentar en calquera Rexistro público ou oficina de atención ao cidadán.
No Formulario que se inclúe neste apartado, ao premer na ligazón, poderanse obter tantas copias en branco como estime oportuno para cubrilo posteriormente de forma manual ou escribir os datos requiridos e seguidamente obter o número de copias desexado (recoméndase a obtención de dúas copias para que unha delas sexa selada na oficina de presentación).
ara asuntos relacionados co Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE) e o Fondo de Garantía Salarial (FOGASA) deberán dirixirse ás Sedes Electrónicas destes Organismos:
Pode presentar por vía telemática a suxestión ou queixa completando o formulario ao que se accede dende esta páxina. Solicitaráselle que se identifique e firme dixitalmente o seu contido de acordo cos requisitos establecidos para o acceso á Sede Electrónica.
Se no formulario elixe como medio de contestación o correo postal ou correo electrónico, a Unidade responsable da xestión e resposta á queixa responderá polo medio elixido.