Calidade na Administración Pública
Na actualidade a calidade constitúe un atributo indiscutible do núcleo da xestión pública. O Ministerio de Traballo e Economía Social, comprometido na mellora dos niveis económicos e sociais da nosa sociedade, tanto polas características dos seus servizos como polo tipo de funcións que desempeñan as súas Unidades, tivo un importante papel nas accións de calidade incluídas nos diferentes plans de mellora da Administración Xeral do Estado
Destacan, entre outros, polos seus efectos positivos na relación cos cidadáns e empresarios, os resultados conseguidos en materia de accesibilidade aos servizos públicos, a redución de tempos de tramitación e de espera, a simplificación de procedementos, a supresión de trámites non esenciais e o impulso á administración electrónica.
Neste sentido deben destacarse os premios e recoñecementos obtidos por unidades do Instituto Nacional da Seguridade Social, da Tesouraría Xeral da Seguridade Social, O Instituto Social da Mariña e a Consellería de Emprego e Seguridade Social en Suíza.
Na nova contorna que deseña o Real Decreto 951/2005, de 29 de xullo, polo que se establece o Marco Xeral para a Mellora da Calidade na Administración Xeral do Estado, a Subsecretaría do Departamento ditou a Instrución de 23 de febreiro de 2006 referente aos programas e actuacións de mellora da Calidade dos Servizos Públicos no ámbito do Ministerio de Traballo e Economía Social, co fin de facilitar e impulsar o desenvolvemento dos programas nos que se concretan as metas e obxectivos de mellora establecidos na devandita norma.